Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu lub towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 30 dni, licząc od dnia odebrania paczki, na poniższy adres:
MPS Dominika Bartoszewicz
Święta 40 AE
77-400 Złotów
z dopiskiem "Zwrot".
Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. Koszt odesłania produktów ponosi kupujący. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być w stanie nienaruszonym, w jakim został przesłany do Klienta.
Gwarantujemy zwrot kosztów zamówienia w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.
Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie formularza odstąpienia od umowy.
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt mailowy lub poprzez formularz kontaktowy.
W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt
w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu ze sklepem.
W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na nasz koszt lub zwrot wartości produktu.
Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie przesłanego wraz z produktami dowodu zakupu (wystarczy kopia) oraz wypełnionego formularza reklamacji, który możesz pobrać TUTAJ.
Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr
Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: sklep@ mps-akcesoria.pl